Provisobloggen: Bloggen som hjelper deg å lage enda bedre møter mellom mennesker

De 5 vanligste spørsmålene om påmeldingssystemet Proviso

Skrevet av Elin Vad | 27.05.2022

Hvis du vurderer å ta i bruk et påmeldingssystem i bedriften, er det sikkert en god del du lurer på. I dette innlegget får du svar på fem av de spørsmålene vi oftest får fra kundene våre.

Legger bedriften din ned mye tid og arbeid i forkant av arrangementer, uten at opplevelser og resultater blir helt som forventet?

Da er dere i samme båt som veldig mange virksomheter i Norge. Den gode nyheten er at det finnes digitale hjelpemidler som gjør det mye enklere å lykkes med arrangementene dere lager.

Mange bedrifter som din – enten den er liten, mellomstor eller stor – velger å ta i bruk et av landets mest anerkjente og brukte systemer for å lette manuelle, tidkrevende oppgaver og for å holde orden på detaljer: påmeldingssystemet Proviso

La oss ta en titt på fem av de vanligste tingene bedrifter lurer på om Proviso-systemet:

 

Spørsmål 1: 

Hva er egentlig Proviso?

Svar:

Proviso er et nettbasert, profesjonelt påmeldingssystem for bedrifter som skal avholde ett eller flere arrangementer med mange deltakere. 

Bedriften kan enten kjøpe tilgang til systemet, få opplæring og bruke systemet selv, eller bedriften kan gi nødvendig praktisk informasjon, slik at supportavdelingen i Proviso kan bruke systemet på bedriftens vegne for å håndtere deltakere. 

Proviso dekker alle områder bedriften trenger for å håndtere mange deltakere på en enkel og effektiv måte.

 

Spørsmål 2:

Hva kan jeg bruke Proviso til?

Svar:

Proviso kan brukes på alle typer arrangementer med mange deltakere. Jo flere deltakere og mer informasjon du trenger å håndtere om deltakerne, desto mer nytte vil du ha av systemet. 

Du kan invitere, lage påmeldingsskjemaer, håndtere alt med samtykker og betingelser, sende SMS og e-poster, fakturere / betale med kredittkort/Vipps , lage nettsider, lage meningsmålinger, lage apper, gjennomføre evalueringer, sjekke inn deltakere, lage digitale sendinger, lage kursportaler – og mye, mye mer.



Spørsmål 3:

Hva koster det å bruke Proviso?

Svar:

Har du mange arrangementer, lønner det seg å kjøpe fast tilgang, få opplæring og bruke systemet selv. Da betaler du en engangskostnad for å sette opp konto / lage maler og gjennomføre opplæring (4 timer), deretter betaler du en fast pris pr. måned for å ha tilgang. 

Månedsprisen avhenger av hvor mange deltakere du har i løpet av et år, og hva slags funksjoner du trenger. Du kan når som helst oppjustere eller nedjustere antall deltakere hvis det endrer seg i løpet av året. 

Du kan lese mer om prisene våre her.

Hvis du derimot bare trenger et system for ett enkelt arrangement, gir vi deg en pris for produksjon av elementene du trenger (f.eks. invitasjon, påmeldingsskjema, nettside og evaluering) og en pris pr. deltaker. Du betaler for produksjonen når den er gjort, og pr. deltaker når arrangementet har vært og vi vet hvor mange som faktisk kom. 

Fortell oss kort hva du trenger, og hvor mange deltakere du forventer, så får du raskt et tilbud tilbake.

Les også: Så enkelt er det å ta i bruk påmeldingssystemet Proviso

 

Spørsmål 4:

Er det vanskelig å bruke Proviso?

Svar:

Det er ikke vanskelig å bruke Proviso. Hvis du ønsker å kjøpe fast tilgang og bruke systemet selv, vil du få hjelp til å sette opp nødvendige maler og få en 4 timers opplæring for å bli litt kjent, slik at du ser hvordan de ulike funksjonene henger sammen. 

Vi anbefaler dette for å enkelt og raskt kunne dra best mulig nytte av systemet. Det er i tillegg et hjelpesenter i systemet (hvor du ved behov kan søke opp detaljert informasjon om alle funksjoner) og dessuten diverse hjelpevideoer og råd og tips. Hvis det er noe du trenger hjelp til eller ikke helt forstår, så kan du kontakte oss for gratis support alle hverdager fra kl. 08–11 og kl. 12–16. 

Dersom du bare har et enkeltstående arrangement og bruker Proviso, vil supportavdelingen produsere alle elementer og bruke systemet på dine vegne. Du får logg inn slik at du kan følge med på utviklingen av systemet, men trenger ikke å gjøre noe selv. Hvis du ønsker, kan du også bare få lenker til rapporter, slik at at du ikke trenger å logge inn i det hele tatt.


Når du har logg inn, kan du enkelt også bruke brukerappen fra Proviso, slik at du til enhver tid kan følge med på antall deltakere, innbetalt beløp, etc, uten å gjøre noe mer selv.

 

Spørsmål 5:

Kan Proviso “snakke med” andre systemer?

Svar:

Proviso har et standard åpent API og kan snakke med de fleste andre moderne systemer. Vi anbefaler alltid nye kunder å bruke systemet en periode før det planlegges integrasjoner, enten det er standard API eller skreddersydde løsninger det er behov for. Ofte gir dette bedre prosesser og raskere ønsket målsetting.

Proviso har aktive integrasjoner med CRM-systemer, økonomisystemer, digitale sendinger og e-læringsplattform.

Er det noen andre ting du lurer på om Proviso? Bare slå på tråden eller send oss en mail! Vi har hyggelige folk som sitter klar til å svare på spørsmålene dine, fra mandag til fredag, i tidsrommet 08–16.

 

Lyst til å prøve Proviso gratis i en måned?

Hvis du har fått svar på dine spørsmål om Proviso-systemet og kunne tenke deg å teste det ut i praksis, så kan du faktisk gjøre det i 30 dager – uten å betale noe. Klikk på knappen under, be om gratis tilgang og klikk deg litt rundt på egenhånd for å bli litt kjent med systemet.