Vår prismodell er enkel og fleksibel. Vi har tre ulike versjoner: Basic, Business og Professional.
Vår prismodell er fleksibel og kan enkelt tilpasses det behovet din bedrift har.
Trenger du hjelp med å finne riktig pakke?
Ikke nøl med å ta kontakt med oss ->
Vi har fire pakker du kan velge mellom. Du kan i tillegg kjøpe tilgang til enkeltmoduler ved behov.
Fra 1200,- per måned
Fra 1850,- pr. måned
Fra kr. 3050,- pr. måned
Pris på forespørsel
Basic |
Business |
Professional |
|
Invitasjoner og påmelding
|
|||
SMS og e-post
|
|||
Rapportering
|
|||
Hotell- og rombestilling
|
|||
Grupperegistrering
|
|||
Evaluering
|
|||
Meningsmålinger
|
|||
Integrasjon mot Zoom + GoToWebinar
|
|||
Websidemodul
|
|||
Digital landingsside
|
|||
Fakturering og kortbetaling
|
|||
Elektronisk innsjekk
Kan kjøpes mot pristillegg
|
1250,- / mnd * |
1250,- / mnd * |
1250,- / mnd * |
Deltakerapp
Kan kjøpes mot pristillegg
|
1250,- / mnd * |
1250,- / mnd * |
1250,- / mnd * |
Kurskalender
Kan kjøpes mot pristillegg
|
1950,- / mnd ** |
1950,- / mnd ** |
1950,- / mnd ** |
Kursbevis
Kan kjøpes mot pristillegg
|
650,- / mnd * |
650,- / mnd * |
650,- / mnd * |
*) Engangskostnad for tilgang til modul kr. 9.500,-
**) Engangskostnad for tilgang til modul kr. 19.500,- |
Prøv gratis
|
Prøv gratis
|
Prøv gratis
|
Er det noe du lurer på? Kanskje vi har fått det samme spørsmålet før? Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål her, kontakt oss gjerne, så hjelper vi deg!
Support har en kostnad på kr. 250,- pr. bruker pr. måned og er inkludert i fast månedspris. Alle brukere har ubegrenset support, det påløper ingen ekstra kostnader ved å be om hjelp til bruk av systemet.
Supportavdelingen er åpen alle hverdager fra kl 08.00 til 16.00 og kan nås på chat, telefon og e-post. I tillegg får bruker etter innlogg tilgang til en detaljert brukerguide med beskrivelse og enkle opplæringsvideoer. Hvis du ber oss om å produsere på dine vegne, tar vi betalt, men det vil alltid avtales i forkant.
Ja, det kan du, men da anbefaler vi deg å laste ned brukerappen, som er gratis for alle våre brukere, uavhengig av pakke/versjon og tilleggstjenester ellers. Du finner den hos Google Play eller App Store. I appen får du full oversikt over alle dine arrangementer, alle deltakere og all betalingsstatus og kan i tillegg enkelt sende ut forhåndslagde e-poster og SMS-er, samt sende kopi av faktura.
På volum har vi følgende intervaller: 500, 1000, 2000, 3000, 4000 og intervaller opp til 10 000 deltakere pr. år. Har du over 10 000 deltakere pr. år, setter vi opp et tilpasset tilbud. Du estimerer selv hvilket volum du har behov for.
Hvis du går over/under estimert volum, tilpasser vi månedsprisen basert på faktisk volum. Har du et stort volum, vil månedsprisen gå litt opp, men prisen pr. deltaker gå litt ned.
Det tilkommer ingen løpende lisenskostnad pr. bruker pr. år. Trenger du flere lisenser enn det som er i pakkene, bestiller/betaler du enkelt for dette som en engangskostnad. Du kan selv enkelt administrere egne lisenser hvis noen slutter og andre skal ta over brukeren.
Ja det kan du. Fortell oss hva du trenger og av alle tilgjengelige funksjoner/tilleggsmoduler. Vi produserer på dine vegne, og du betaler kun for produksjon av de elementene du har valgt + en stykkpris pr. deltaker. Du får ingen løpende kostnader. Du får tilgang til Proviso, slik at du kan følge med den løpende utviklingen.
Når mennesker skal møtes