Håndterer du fortsatt deltakerne dine manuelt? Eller har du tatt i bruk et påmeldingssystem?
Flere og flere som lager arrangementer, ser nytteverdien i å bruke et digitalt alt-i-ett-system for håndtering og påmelding av deltakere.
Likevel er det mange av disse som tyr til arbeids- og tidkrevende metoder når de skal fakturere deltakerne – de taster nemlig informasjon fra påmeldingssystemet manuelt inn i økonomisystemet. Gjerne lenge etter at arrangementet har vært.
Dette er dobbeltarbeid … helt unødvendig, sådan.
Hvorfor ikke sende faktura samtidig med registreringen?
Med betalingsløsning i et profesjonelt påmeldingssystem kan du gjøre nettopp dét.
La oss se på de mange fordelene:
- Informasjonen blir tastet inn kun én gang – direkte fra deltakeren
- Faktura blir sendt umiddelbart (eller automatisk på et ønsket tidspunkt senere)
- Økonomiavdelingen sparer mye tid og arbeid
- Pengene kommer raskere på konto, og selskapet får bedre likviditet
- Alle har betalt før arrangementet starter
- Påminnelser sendes ut automatisk ved sen betaling
- Rapporter kan hentes ut / sendes til økonomiavdeling, eller integrasjon kan sende informasjon direkte inn i regnskapssystemet
Les også: Hvor mange ganger taster du inn samme informasjonen om én og samme deltaker?
Bedre tid til å lage enda bedre møter og arrangementer
Når du jobber med arrangementer, har du evig nok å få unnagjort fra før. Ikke la håndteringen av deltakeravgiften bli unødvendig komplisert, slik at det stjeler tid og ressurser i en travel tid.
Bruker du et påmeldingssystem, slipper du den manuelle (dobbelt)jobben med å registrere samme informasjon inn i regnskapssystemet for å fakturere deltakerne.
Med én eneste integrert plattform for deltakerhåndtering blir det så mye enklere å lage arrangementer. Aller viktigst – du får mer tid til å få på plass de viktige detaljene som gjør dine arrangementer til det de skal være:
Verdifulle møter mellom mennesker.