I månedene og ukene frem mot ditt neste arrangement har du fullt opp av ting som må gjøres og detaljer som skal på plass.
Heldigvis finnes det gode påmeldingssystemer – som automatiserer alle disse manuelle oppgavene og dermed sparer deg for masse arbeid, kostnader og tid.
I så fall, hvor tilgjengelig er det? Og ikke minst: Får du raskt oppfølging og hjelp når du trenger det?
I dette innlegget ser vi på hvorfor du bør ha et påmeldingssystem som gir deg både full tilgjengelighet og full trygghet.
Et godt påmeldingssystem skal forenkle jobben din og gi deg trygghet på at alt går som planlagt, slik at du kan senke skuldrene og nyte arrangementet. Samtidig skal systemet kunne gi deg støtte når du trenger det midt oppi en travel tid.
Er du avhengig av å sitte på kontoret (eller foran en PC/Mac) for å være oppdatert på detaljer og deltakerinformasjon, eller for å få gjort nødvendige utsendelser hvis det er noe som haster?
Eller kan du følge med på oppdatert informasjon via mobilen din og gjøre de mest nødvendige utsendelsene direkte fra denne, hvor enn du befinner deg?
De fleste påmeldingssystemer har funksjonaliteten i orden, men for at et system virkelig skal gi deg full oversikt, må det kunne følge deg mens du er på farten.
Når du planlegger, organiserer og gjennomfører arrangement, har du travle dager, særlig de siste dagene før et stort arrangement. Du løper fra møte til møte uten å være innom kontoret.
Slik sett kan det hevdes at et av de fremste kvalitetskriteriene for et moderne påmeldingssystem er at det er tilgjengelig. At du kan ha systemet med deg og bruke det hvor enn du er.
Påmeldingssystemet du bruker, fungerer kanskje helt fint. Men hva skjer dersom du trenger hjelp med noe?
Når du planlegger og gjennomfører arrangementer ved hjelp av et profesjonelt påmeldingssystem, vil du før eller siden trenge bistand fra de som kan systemet inn og ut. Kanskje har du et spørsmål, eller kanskje har du gjort en feil. I en slik situasjon er det avgjørende at du lett kan kontakte support.
Hvis du bruker et påmeldingssystem som ikke lar deg følge med og gjøre oppgaver fra mobilen, og som ikke gir deg raskt svar når du trenger det, da kan det være på tide å se deg om etter andre løsninger.
Et system som gir deg større fleksibilitet, og større trygghet.
Les også: Hvordan velge riktig påmeldingssystem
Med Proviso får du et påmeldingssystem som er fullt tilgjengelig for deg. Du kan enkelt følge med på utviklingen av arrangementet og gjøre utsendelser fra mobilen mens du er på farten.
Og dessuten får du oppfølging og support når du trenger det – på norsk, i norsk arbeidstid.
Proviso inkluderer app for både brukere og deltakere. Med appen for brukere av Proviso trenger du ikke lenger å vente til du er på jobb eller foran PC-en for å jobbe med arrangementet ditt. Uansett hvor du er, har du til enhver tid oppdatert oversikt over alle dine arrangementer, deltakere og detaljer – direkte fra mobilen.
Med appen for deltakere får deltakerne enkel tilgang til oppdatert og nyttig informasjon på mobilen.
Noe av det viktigste når man som arrangementsplanlegger bruker et påmeldingssystem, er at man lett kan kontakte support når man trenger det.
Når du er kunde av Proviso, har du full tilgang til vår supportavdeling alle hverdager, på telefon, e-post og chat.
Våre erfarne rådgivere står klar til å hjelpe deg og gi deg gode råd. Du kan alltid være trygg på at du raskt får kyndig hjelp – på norsk, i norsk åpningstid, av eksperter som skjønner nøyaktig hva slags problem du har.
Stadig flere av oss jobber andre steder enn foran PC-en ved kontorpulten. Vi jobber på buss, bane eller i bil, på vei til og fra kontoret.
Derfor må de digitale arbeidsverktøyene vi bruker, være lett tilgjengelige, som apper på mobilen. I en hektisk jobbhverdag som arrangør er det dessuten viktig at du ikke blir stående fast dersom du får behov for hjelp.
Velg et påmeldingssystem som gir deg både full tilgjengelighet og full trygghet.