Vårt dedikerte Customer Success Team – alltid til stede med gode råd
Som kunde av Proviso har du full tilgang til vårt profesjonelle supportteam alle hverdager fra 08–11 og 12–16, på telefon, mail og chat. Våre erfarne og hyggelige rådgivere hjelper deg med alt du måtte lure på – fra tekniske spørsmål om systemet til gode råd og nyttige tips for profesjonell gjennomføring av arrangementer. Alle våre medarbeidere har bred erfaring fra kurs/konferanse, reiseliv og arrangementsbransjen.
Du kan alltid være trygg på at du raskt får kyndig hjelp – på norsk. Planlegger du et arrangement og trenger litt hjelp til å komme i gang, er det bare å ringe oss, vi hjelper deg gjerne i gang! Trenger du litt mer hjelp og kanskje en til å holde i alle tråder for deg, kan vi også være prosjektleder for hele arrangementet, sette opp alle oppgaver som må gjøres, og holde i fremdriften på dine vegne.
Våre rådgivere holder også kurs, opplæring og ukentlige gratis webinarer for nye og nåværende brukere.
For detaljert brukerveiledning, instruksjonsvideoer og FAQ om selve systemet, logg deg inn i Proviso og klikk på symbolet for ‘informasjon/hjelp’.
Benytt 'Glemt passord?'-funksjonen under logg inn, og du får umiddelbart en e-post med lenke hvor du kan lage nytt passord.
Det er samme passord i brukerappen som du ellers benytter i Proviso. Følg instruksjoner for glemt passord over dersom du ikke husker det.
Proviso fungerer best med nettleseren Chrome. Vi anbefaler at du bokmerker siden, slik at den alltid er lett tilgjengelig. Andre nettlesere, som Firefox, Safari og Edge fungerer også bra. Internet Explorer anbefales ikke.
I utgangspunktet leverer SendGrid og MailGun samme type tjeneste. Den største forskjellen er at SendGrid har servere plassert i USA, mens MailGun har plassert sine servere i Europa.
Velg en mal fra menyen eller kopier en eksisterende nettside fra et annet arrangement.
Når mennesker skal møtes