Vi kunne bare ha svart: I utgangspunktet ingenting, men vi vil gjerne gi deg disse kjappe punktene på hvorfor din IT-avdeling ikke trenger å jobbe overtid ut i de sene nattetimer bare fordi bedriften deres har bestemt seg for å bruke Proviso Event fremover.
Dette betyr, som du vet, ingen installering. Alle brukere får automatisk tilgang til alle nye oppdateringer og funksjoner, ikke behov for informasjon eller support fra deres interne IT-avdeling.
All videreutvikling og alle oppdateringer utføres nemlig av Proviso, slik at dere kan fokusere på andre ting. Om dere skulle ha ønsker om funksjoner eller har gode ideer, så liker vi engasjerte kunder og lytter mer enn gjerne til hva dere kommer med.
Proviso står for opplæring av de ansatte som skal bruke Proviso, slik at de har full kontroll. Skulle det komme nye funksjoner sørger vi for at dere forstår beste måten å bruke disse på. Vi har regelmessig gratis webinarer og detaljerte brukermanualer og videoer. Vi har også en aktiv blogg slik at brukerne våre kan få tips og råd for å holde vellykkede arrangementer.
Vi hjelper alle våre kunder med tilpasning og integrasjon med f.eks CRM eller økonomisystemer om de ønsker dette, men med en slik integrasjon må ofte IT-avdelingen involvere seg. Dette betyr som oftest ikke at man må sette til side masse tid og ressurser, da vi har lagt til rette for en effektiv og smidig prosess. Vi trenger i hovedsak litt tekniske detaljer og hjelp til å teste at alt fungerer. Heldigvis har vi gjort det meste før og bidrar sterkt med vår erfaring og kompetanse, også på det tekniske.
Bare om de vil. Vi har en solid supportavdeling som sitter i våre kontorer utenfor Oslo. Disse har lang erfaring med både teknisk support og erfaring med møter og arrangementer. Enten brukeren har spørsmål om en ny funksjon eller beste sted å finne lokaler, så kan vi hjelpe dem - slik at dere ikke trenger.
Les også: 14 ofte stilte spørsmål om Proviso