Et system for påmelding og håndtering av deltakere gjør det enkelt for deg å administrere små og store arrangementer. Du får full kontroll på alle deltakere – før, under og etter arrangementet.
Men hva om du som bruker trenger hjelp med noe? Får du kyndig hjelp av systemleverandøren, der og da? Hvor godt blir du fulgt opp?
Uansett hvor bra systemet er, vil du trolig på et eller annet tidspunkt i arrangementsløpet få behov for oppfølging og support. Ikke bare for teknisk bruk av selve systemet, men også praktisk hjelp med hensyn til generelt hva du må huske på når du skal arrangere.
Når du og din bedrift vurderer å investere i et påmeldingssystem, er det faktisk ikke funksjonene som er det aller viktigste. Enda viktigere er det at leverandøren tilbyr en kundeservice som dere kan føle dere trygge med.
Her er de 4 største fordelene ved å bruke et påmeldingssystem som har et dedikert supportteam:
Når du trenger hjelp med påmeldingssystemet – og det vil du før eller siden gjøre – er supportavdelingen alltid kun en e-post, telefon eller chat unna. Skulle det oppstå noe uforutsett (når gjør det egentlig ikke det i forbindelse med arrangement?), får du som kunde rask og kyndig hjelp.
Du har tatt i bruk et påmeldingssystem med god funksjonalitet. Men nå sitter du der og må selv finne ut av hvordan ting fungerer. Du sliter med å se mulighetene, og ingen forteller deg hva du bør gjøre for å få et best mulig resultat.
Med et profesjonelt team av rådgivere i ryggen får du dratt maksimal nytte av systemet.
Når du planlegger et arrangement med mange deltakere, har du bare “tida og veien”.
Et system med en dedikert supportavdeling gir deg svar når behovet for hjelp oppstår. Du risikerer ikke å måtte vente på hjelp i en kritisk fase. Et dedikert supportteam betyr at du får tilgang til fagfolk som alltid står parat til å hjelpe deg med konkrete utfordringer underveis i arrangementet. Det gjør det trygt og enkelt for deg å planlegge og gjennomføre arrangementer.
Iblant trenger du hjelp med mer enn bare systemrelaterte spørsmål. Kanskje er det andre ting du lurer på, som har med arrangementet å gjøre.
Når det samme selskapet som leverer systemet, også kan hjelpe dere med lokaler, hoteller, avtaler med sponsorer og underholdning – eller kanskje til og med kan være til stede på arrangementet og hjelpe underveis – da vil dere få enda mer ut av samarbeidet.
Les også: Hvordan velge riktig påmeldingssystem
Noe av det våre kunder setter stor pris på, er at vi har tilgjengelig brukerstøtte i Norge, og at vi har den personlige servicen og oppfølgingen som vi har.
Som kunde av Proviso har du full tilgang til vårt profesjonelle Customer Success Team alle hverdager fra 08–16, på telefon, mail og chat. Våre erfarne og hyggelige rådgivere hjelper deg med alt du måtte lure på – fra tekniske spørsmål om systemet til gode råd og nyttige tips for profesjonell gjennomføring av arrangementer..
Dermed er du alltid sikret rask og kyndig hjelp – på norsk. Planlegger du et arrangement og trenger litt hjelp til å komme i gang, er det bare å ringe oss. Vi hjelper deg gjerne i gang!
Trenger du litt mer hjelp og kanskje en til å holde i alle tråder for deg, kan vi også være prosjektleder for hele arrangementet, sette opp alle oppgaver som må gjøres, og holde i fremdriften på din vegne.