Skip to main content

Å implementere nye digitale løsninger eller verktøy i en bedrift er ikke alltid smertefritt. Det å velge leverandør er kun en liten del av prosessen, det er når man skal ta i bruk systemet at utfordringene kan starte. Vi forstår hvor viktig det er å komme raskt i gang med effektiv bruk av et nytt system, samtidig som man tidlig ønsker å se effekten av investeringen. Dette er våre 3 steg mot en smertefri implementering av Proviso Event i din bedrift.

1) Planlegging og kartlegging

Vi hjelper alltid våre kunder med å kartlegge deres behov. Ingen bedrifter er like, derfor er det viktig å svare på noen spørsmål før man går i gang med planleggingen. Disse er blant annet:

  • Hvilken versjon av Proviso Event er mest aktuelt for deres bedrift?
  • Hvor mange arrangementer har dere årlig?
  • Hvor mange deltakere har bedriften pr. år?
  • Er det behov for spesialfunksjoner som ikke dekkes av vår standardløsning?
  • Er det ønske om å integrere et påmeldingssystem med øvrige systemer i bedriften, eks. crm eller økonomi?
  • Vil det være flere avdelinger eller ansatte som skal ha tilgang?
  • Skal disse ha tilgang uten å se hverandres arrangementer?
  • Ønsker dere innsjekk på selve arrangementsdagen med QR-kode?
  • Trenger dere en økonomimodul for bedre kontroll på deltakeravgift?

Ved å stille disse og flere spørsmål sørger vi for å finne ut om Proviso Event Basic, Business eller Professional er riktig for dere. Vi vet også at dere sikkert har mange spørsmål selv og disse ønsker vi å besvare allerede i denne fasen. Slik kan dere også kan være trygge på at den riktige løsningen for dere blir valgt.

2) Spesifikasjoner og tilpasning

Ingen bedrifter er like, og dere kan trenge tilpasninger eller integrasjoner som ikke følger standardversjonen av Proviso Event. Dette fikser vi! Enten du har en større IT-avdeling eller ikke, så kan du slappe av. Det trenger ikke bli ekstra timer og sene netter på deres ansatte bare fordi dere skal i gang med Proviso Event. Vi har erfarne fagfolk som sørger for å tilpasse Proviso til deres ønsker og behov, slik at dere bare kan sette igang med bruken.

Skulle det dukke opp et nytt behov så ser vi alltid først om systemet kan løse dette på annet vis og likevel gi deg det resultatet du ønsker. Hvis noe bør justeres for å få det optimalt for dine brukere, estimerer og utvikler vi dette før oppstart.

3) Bruk og opplæring

Alle brukere får en enkel opplæring før de får tilgang, enten hos oss, via webinar eller hos dere hvis det er ønskelig. Vi ser ofte at det kun er en håndfull av de ansatte som skal benytte seg av Proviso Event på et superbruker-nivå, men det kan fortsatt være nyttig om andre forstår seg på og kan bruke systemet. Skulle noen f.eks bli syke eller dere trenger hjelp til å få noe produsert, så kan vi bistå med dette selv etter at dere har brukt Proviso Event en stund. Vi logger oss inn på deres konto og lager ferdig det som er nødvendig på deres vegne. Prisen for slike tjenester er allerede regulert i avtalen.

Dette er en del av vårt fokus på god oppfølging og hjelp til alle våre kunder Vi har i tillegg fri support alle hverdager pr. telefon/e-post, løpende gratis webinarer, tips og triks på e-post, detaljert brukerveiledning og video etter innlogging og chat funksjon alle hverdager.

Les også: 14 ofte stilte spørsmål om Proviso

New Call-to-action